Menu

Jakość

Stabilna jakość to podstawa, na której odbiorcy produktów i usług opierają swoje zaufanie do firmy.

Dzisiejszy rynek stawia coraz wyższe wymagania w zakresie parametrów jakościowych. Dotyczy to nie tylko Klientów indywidualnych. W sektorze b2b oczekiwanie od dostawców spełnienia wyśrubowanych norm jakości od dawna jest już normą. Każda sztuka produktu nie spełniająca tych norm jest stratą, a jeśli przedostanie się przez sito kontroli jakości i trafi do Klienta może stać się również zagrożeniem.

Przykładowy zakres współpracy:
  • Statystyczna kontrola jakości (SPC).
  • Six Sigma.
  • Normy produkcji: ISO, VDA.
  • integrowane systemy zarządzania: jakość, środowisko, bezpieczeństwo.
  • Prewencja w zarządzaniu jakością – 8D, FMEA.
  • Total Quality Management.
Zagadnienia powiązane:
Case studies:

Szukasz inspiracji do rozwoju umiejętności w obszarze jakości w Twojej firmie?

Skontaktuj się z nami i dowiedz się, jakie rozwiązanie zaproponujemy!