Jakość

Jakość

Dzisiejszy rynek stawia coraz wyższe wymagania w zakresie parametrów jakościowych. Dotyczy to nie tylko Klientów indywidualnych. W sektorze B2B oczekiwanie od dostawców spełnienia wyśrubowanych norm jakości od dawna jest już…normą. Każda sztuka produktu nie spełniająca tych norm jest stratą, a jeśli przedostanie się przez sito kontroli jakości i trafi do Klienta może stać się również zagrożeniem.

Przykładowy zakres współpracy

  • Statystyczna kontrola jakości (SPC)
  • Problem solving
  • Six Sigma
  • Normy produkcji: ISO, VDA
  • Integrowane systemy zarządzania: jakość, środowisko, bezpieczeństwo
  • Prewencja w zarządzaniu jakością – 8D, FMEA
  • Total Quality Management
nasza oferta

Profil usługi

Słuchając o Państwa potrzebach i możliwościach proponujemy rozwiązania, które w optymalny sposób mają przyczynić się do wsparcia procesów w Państwa Organizacji.

  • Audyt
  • Wywiady
  • Warsztat diagnostyczny
  • Szkolenia i warsztaty
  • Programy rozwojowe
  • Coaching
  • Gry i symulacje
  • Zarządzanie produkcją i optymalizacja procesów
  • Lean Manufacturing
  • Szkolenia dla audytorów wewnętrznych
  • Szkolenia techniczne
  • Zaangażowanie pracowników w podnoszenie jakości
motto

TAW Polska

Motto-TAW-Polska
Skuteczne przywództwo i dobrze funkcjonujące zespoły to konieczny warunek sukcesu organizacji.
Każdy z nas ma słabsze strony i popełnia błędy. O naszej wartości decyduje to, w jaki sposób radzimy sobie z…
Sprzedaż i zakupy to procesy, dzięki którym organizacje włączają się w strumień wartości płynący w gospodarce.
Ciągłe doskonalenie procesów produkcyjnych i logistycznych to cele każdego przedsiębiorstwa produkcyjnego.
Dziś to ludzie i wiedza budują przewagę konkurencyjną firm.
Stabilna jakość to podstawa, na której odbiorcy produktów i usług opierają swoje zaufanie do firmy.
Stałe poszukiwanie nowych rozwiązań to siła napędzająca rozwój największych współczesnych firm.
Oczekiwania Klientów zmieniają się nieustannie. Monitorowanie tych zmian i odpowiadanie na nie, to ważny punkt budowania przewagi konkurencyjnej firmy.

Masz nietypowe zapytanie? Chętnie się z nim zmierzymy!

Wiele z potrzeb rozwojowych naszych Klientów wychodzi poza ramy standardowych obszarów szkoleniowych. Nie boimy się ich. To dla nas wyzwania.
Opinie

Referencje od Klientów