Jakość
Dzisiejszy rynek stawia coraz wyższe wymagania w zakresie parametrów jakościowych. Dotyczy to nie tylko Klientów indywidualnych. W sektorze B2B oczekiwanie od dostawców spełnienia wyśrubowanych norm jakości od dawna jest już…normą. Każda sztuka produktu nie spełniająca tych norm jest stratą, a jeśli przedostanie się przez sito kontroli jakości i trafi do Klienta może stać się również zagrożeniem.
nasza oferta
Profil usługi
Słuchając o Państwa potrzebach i możliwościach proponujemy rozwiązania, które w optymalny sposób mają przyczynić się do wsparcia procesów w Państwa Organizacji.
Diagnoza
- Audyt
- Wywiady
- Warsztat diagnostyczny
Metody
- Szkolenia i warsztaty
- Programy rozwojowe
- Coaching
- Gry i symulacje
Powiązane
- Zarządzanie produkcją i optymalizacja procesów
- Lean Manufacturing
- Szkolenia dla audytorów wewnętrznych
- Szkolenia techniczne
- Zaangażowanie pracowników w podnoszenie jakości
motto
TAW Polska
Skuteczne przywództwo i dobrze funkcjonujące zespoły to konieczny warunek sukcesu organizacji.
Każdy z nas ma słabsze strony i popełnia błędy. O naszej wartości decyduje to, w jaki sposób radzimy sobie z…
Sprzedaż i zakupy to procesy, dzięki którym organizacje włączają się w strumień wartości płynący w gospodarce.
Ciągłe doskonalenie procesów produkcyjnych i logistycznych to cele każdego przedsiębiorstwa produkcyjnego.
Stabilna jakość to podstawa, na której odbiorcy produktów i usług opierają swoje zaufanie do firmy.
Oczekiwania Klientów zmieniają się nieustannie. Monitorowanie tych zmian i odpowiadanie na nie, to ważny punkt budowania przewagi konkurencyjnej firmy.