Menu

HR i Administracja

Dziś to ludzie i wiedza budują przewagę konkurencyjną firm. 

Strategiczną rolą ludzi i działów związanych z zarządzaniem personelem jest zapewnienie organizacji właściwej liczby odpowiednio wykwalifikowanych pracowników oraz zadbanie o to, by rozwój ich kompetencji i karier był skoordynowany z celami organizacji i uwzględniał rynkowe trendy.

Przykładowy zakres współpracy:
  • Planowanie programów rozwojowych dla pracowników.
  • Zarządzanie wiedzą w organizacji.
  • Wdrażanie systemów oceny pracowniczej, systemów premiowych i motywacyjnych.
  • Badania dobrostanu (well-being) w organizacji z wykorzystaniem autorskiego narzędzia Vitamin TAW.
  • Zarządzanie różnorodnością.
  • Programy typu Train the Trainers dla trenerów wewnętrznych.
  • Employer branding.
  • Doradztwo i wsparcie w zakresie rekrutacji.
  • Assessment Center / Development Center.
  • Onboarding.
  • Zarządzanie projektami HR.
  • Rozwijanie kompetencji kadr HR.
Zagadnienia powiązane:
Case studies:

Szukasz inspiracji do rozwoju umiejętności w obszarze HR i Administracji w Twojej firmie?

Skontaktuj się z nami i dowiedz się, jakie rozwiązanie zaproponujemy!