Marketing

Marketing

Czynniki takie, jak zachowania klientów, działania konkurencji, postęp technologiczny, rozwój mediów czy ogólny stan gospodarki wpływają na sytuację rynkową. Skuteczne organizacje reagują na te zmiany opracowując nowe produkty i usługi oraz zmieniając sposób obsługi klientów. Ciągłemu rozwojowi podlegać również muszą narzędzia i kanały stosowane w działaniach marketingowych i promocyjnych.

Przykładowy zakres współpracy

  • Zarządzanie marketingowe.
  • Strategie marketingowe.
  • Tworzenie nowych produktów i usług.
  • Marketing produktu.
  • Zarządzanie produktem.
  • Budowanie wizerunku marki.
  • Zarządzanie kryzysem wizerunkowym.
  • Marketing wewnętrzny.
nasza oferta

Profil usługi

Słuchając o Państwa potrzebach i możliwościach proponujemy rozwiązania, które w optymalny sposób mają przyczynić się do wsparcia procesów w Państwa Organizacji.

  • Wywiady
  • Warsztat diagnostyczny
  • Szkolenia i warsztaty
  • Doradztwo
  • Coaching
  • Integracja i outdoor
  • Gry i symulacje
  • Zarządzanie sprzedażą
  • Kreatywność w pracy marketingowca
  • Analiza biznesowa
  • Marketing i PR
  • Analiza rynku
  • Commercial corespondence
  • Nowoczesne zarządzanie działaniami marketingowymi
  • Przyjazne WWW
  • Teambuilding z wątkami CSR
motto

TAW Polska

Motto-TAW-Polska
Skuteczne przywództwo i dobrze funkcjonujące zespoły to konieczny warunek sukcesu organizacji.
Każdy z nas ma słabsze strony i popełnia błędy. O naszej wartości decyduje to, w jaki sposób radzimy sobie z…
Sprzedaż i zakupy to procesy, dzięki którym organizacje włączają się w strumień wartości płynący w gospodarce.
Ciągłe doskonalenie procesów produkcyjnych i logistycznych to cele każdego przedsiębiorstwa produkcyjnego.
Dziś to ludzie i wiedza budują przewagę konkurencyjną firm.
Stabilna jakość to podstawa, na której odbiorcy produktów i usług opierają swoje zaufanie do firmy.
Stałe poszukiwanie nowych rozwiązań to siła napędzająca rozwój największych współczesnych firm.
Oczekiwania Klientów zmieniają się nieustannie. Monitorowanie tych zmian i odpowiadanie na nie, to ważny punkt budowania przewagi konkurencyjnej firmy.

Masz nietypowe zapytanie? Chętnie się z nim zmierzymy!

Wiele z potrzeb rozwojowych naszych Klientów wychodzi poza ramy standardowych obszarów szkoleniowych. Nie boimy się ich. To dla nas wyzwania.
Opinie

Referencje od Klientów