Menu

Marketing

Oczekiwania Klientów zmieniają się nieustannie. Monitorowanie tych zmian i odpowiadanie na nie, to ważny punkt budowania przewagi konkurencyjnej firmy.

Czynniki takie, jak zachowania klientów, działania konkurencji, postęp technologiczny, rozwój mediów czy ogólny stan gospodarki wpływają na sytuację rynkową. Skuteczne organizacje reagują na te zmiany opracowując nowe produkty i usługi oraz zmieniając sposób obsługi klientów. Ciągłemu rozwojowi podlegać również muszą narzędzia i kanały stosowane w działaniach marketingowych i promocyjnych.

Przykładowy zakres współpracy:
  • Zarządzanie marketingowe.
  • Strategie marketingowe.
  • Budowanie wizerunku marki.
  • Kontakty z mediami.
  • Zarządzanie kryzysem wizerunkowym.
  • Marketing wewnętrzny.
  • Planowanie i organizowanie eventów dla klientów i dostawców.
  • Warsztaty dla partnerów biznesowych jako kanał content marketingu.
Zagadnienia powiązane:
Case studies:

Szukasz inspiracji do rozwoju umiejętności w obszarze marketingu w Twojej firmie?

Skontaktuj się z nami i dowiedz się, jakie rozwiązanie zaproponujemy!