Produkcja i logistyka
Ciągłe doskonalenie procesów produkcyjnych i logistycznych to cele każdego przedsiębiorstwa produkcyjnego.
Takie podejście pozwala na obniżanie kosztów produkcji i sprawne zaopatrywanie kooperantów a dzięki temu buduje w firmie wartość dodaną. Jest szczególnym wyzwaniem w branżach, w których warunkiem konkurencyjności jest stałe dostosowywanie asortymentu do zmieniających się potrzeb klientów.
- Mapowanie strumienia wartości.
- Mapowanie i optymalizacja procesów produkcyjnych.
- Planowanie produkcji i systemy organizacji produkcji.
- Teoria ograniczeń (TOC).
- Zarządzanie projektami na produkcji.
- Eliminacja marnotrastw przy zastosowaniu metod i narzędzi Lean Management: 5S, SMED, TPM.
- Standaryzacja pracy, Arkusze podziału pracy.
- Szybkie wdrażanie pracowników metodą TWI
- Zapobieganie problemom oraz analiza problemów: Poka-Yoke, Problem solving, FMEA
- Ciągłe doskonalenie, Kaizen, Warsztaty Hoshin
- Autonomous Maintenance.
- Systemy Kanban i wizualizacja procesów produkcyjnych.
nasza oferta
Profil usługi
Rozwojowi kompetencji osobistych sprzyja dokładna diagnoza i wybór adekwatnych narzędzi.
Diagnoza
- Wywiady z uczestnikami
- Spotkania diagnostyczne
- Audyty produkcji
- Warsztat diagnostyczny
- Badania kwestionariuszowe
Metody
- Szkolenia i warsztaty
- Gry i symulacje
- Konsultacje i follow-up
- Mapowanie procesów
- Mapy problemów i rozwiązań
- Facylitacja
- Sesje problem solving i sesje generowania rozwiązań
- Zadania wdrożeniowe
Powiązane
- Zarządzanie zespołem na produkcji i motywowanie do usprawnień
- Zarządzanie jakością
- Szkolenia techniczne
- Projektowanie i wdrażanie nowych produktów
motto
TAW Polska
Skuteczne przywództwo i dobrze funkcjonujące zespoły to konieczny warunek sukcesu organizacji.
Każdy z nas ma słabsze strony i popełnia błędy. O naszej wartości decyduje to, w jaki sposób radzimy sobie z…
Sprzedaż i zakupy to procesy, dzięki którym organizacje włączają się w strumień wartości płynący w gospodarce.
Ciągłe doskonalenie procesów produkcyjnych i logistycznych to cele każdego przedsiębiorstwa produkcyjnego.
Stabilna jakość to podstawa, na której odbiorcy produktów i usług opierają swoje zaufanie do firmy.
Oczekiwania Klientów zmieniają się nieustannie. Monitorowanie tych zmian i odpowiadanie na nie, to ważny punkt budowania przewagi konkurencyjnej firmy.